Födelsedagspresenter

Jag har hamnat efter en del i matten (har hamnat i en klass som är full med mattegenier,) så jag bestämde mig för att stanna hemma och försöka räkna ikapp lite istället för att gå till skolan och lära mig ytterligare ett nytt räknesätt. Kan vara bra att lära sig grunden först...
I stället gick jag en sväng till Hemtex och köpte badlakan som mamma ska få i födelsedagspresent i helgen, och så köpte jag även en present på ett annat ställe till Victoria som fyller år idag (GRATTIS Victoria!!) och ska ha fest den 18:de april så då ska hon få den. På vägen hem började jag fundera på om hon redan har en sånhär som jag köpt eller inte, såna tankar kan göra en galen men jag hoppas verkligen att hon inte har en. :)
Men det var skönt att tänka på något annat en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0