Min fest

Nu är 30-års festen över och jag är så glad över att den blev så pass lyckad även om en del åkte på sjukdomar precis innan och andra inte dök upp alls, så tycker i alla fall jag att det blev en kul fest.
Vi blev en skara på 13 personer i allafall.
Hade förberett en lek som gick ut på att det var två olika lag och så spelade jag upp signaturer ur olika reklamfilmer, tv-serier och så skulle den som först kom på var låten kom ifrån få poängen.
Sen körde vi ölspelet, men dom reglerna är ju helt sjuka så vi ändrade lite på dom. Enligt spelet ska man bokstavligen hälla i sig öl mest hela tiden och hade vi gjort det så hade det slutat med att alla fått åka till sjukan för att magpumpas.
Så i stället för att dricka en hel öl som det stod på kortet så nöjde vi oss med en blygsam klunk i stället.
Folk började dra sig hemåt vid 23 tiden men vi hade 6 stycken kvar som skulle sova över och vi fortsatte spela musik och snicksnacka till klockan 2 på natten. Sen pumpade vi luftmadrasser för glatta livet och försökte hitta täcken och kuddar till alla innan man stupade i säng.
Dagen därpå vaknade jag med en duktig huvudvärk, tyckte inte att jag festade så värst intensivt men jag verkar inte tåla så mycket nu för tiden... ;)
Här kommer lite bilder:
Min fina håruppsättning, supernöjd med den!


...och på sidan...


Carina (kusin), Mia (syrran) och så jag.


Fina flickor i släkten...


Andreas (kusin) och Åsa (hans tjej).

Kameran dök upp så sent för vi kom inte på tidigare att vi skulle ta bilder, så vi hann inte fota de andra gästerna innan de gick hem...
Och så har jag lovat Jonas att inte lägga ut några bilder här på honom så det är bäst att jag håller det
(för den här gången i allafall.)
Tack alla som kom för att ni gjorde min kväll så rolig och minnesvärd.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Kanon fin i håret!! Förstår att du är nöjd. Tråkigt att vi inte kunde komma. Men vi ses ju snart, till jul. Kram kram

2010-12-14 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0