Brunett again

Då var man nyfriserad och har nu samma hårfärg över HELA håret, jiihoo.
Har gått runt med 10 olika färger i huvudet en längre tid och idag gjorde jag slag i saken och bokade tid hos frisören och jag fick komma redan idag.
Man känner sig alltid så himla tjusig när man sitter där med håret nerdränkt i färg och är osminkad och blek och frisörskan står bakom en tillfixad och fin och med en midja som är lika bred som mitt huvud.
2,5 timme tog det men det var det värt.
I morgon ska Jonas till frisören och fixa till sitt hår och han ville ha lite tips på vad han kunde göra så nu måste jag kolla runt lite på nätet o få inspiration... :)
Före...

Efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0