De senaste dagarna...

Båtresan är över och även mina arbetsdagar (för denna gången) är över.
Vi hade det jättemysigt på båten, vi åt buffé, letade upp ett dansställe, hittade ett ställe där man kunde spela en massa olika spel (ungarna ville dit och vi vuxna blev också lite barnsliga när vi väl kom dit).
Dagen därpå brukar alltid vara så tråkig annars och man längtar mest tills man är framme vid hamnen igen, men den här gången var andra dagen nästan lika mysig som första kvällen. Vi sprang på taxfree säkert 4-5 gånger och kom tillbaka till "spelstället", var ute på däck, jag satt inne i syrran hytt med syrran och barnen och vi spelade musik och pratade en stund. Det var en lyckad resa helt enkelt! Bilder kommer i ett senare inlägg.

Jag har precis kommit hem faktiskt. Anna och jag har varit i Barkaby och gått i en UNDERBAR affär som heter Chili.
Hade jag haft råd så hade jag köpt hela affären, så mycket snygga saker!
Handlade i allafall en svart bordslampa, en "love"skylt, en "fredagsmys"burk (som jag ska försöka stoppa godis i...hur länge godiset får vara i burken är en annan sak)
Såg en jättesnygg tavla också som jag vill ha! Vi trodde inte att den skulle få plats i Annas bil och dessutom hade den varit lite otymplig att bära på i tunnelbanan så jag får försöka övertala Jonas att vi åker dit en dag, snart.
Hittade snygga kuddar också, men 900 kronor vet jag inte riktigt om jag har råd att kasta ut på en kudde.
Men jag är nöjd med det jag köpte i allafall. :)

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta resten av kvällen.
Mina fötter värker efter allt spring som varit under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0