Förlåt katten

Host hack och stånk...jag vill inte vara sjuk mera, har fått nog efter två dagar.
Nu räcker det tycker jag.

Ja, dagens inlägg är egentligen helt onödig för jag har legat i sängen i stort sett hela dagen så det händer inte särskilt mycket.
Dagens händelse var nog när jag fick magknip förut och är man ensam hemma (förutom katten) så försöker i allafall inte jag hålla tillbaka, utan ut med det bara!
Låg på sidan då och vad jag inte såg förrän efteråt var att katten låg precis bakom mig. Hörde något som flåsade till sen reste han på sig och ruskade på huvudet och gick därifrån...inga mer pussar på den katten idag. Han lär lukta prutt i en vecka efter den omgången stackaren. :(
Nåväl. Shit happens kan man säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0