Herr ingenjör pratar i nattmössan

Det finns en sida på nätet där en kvinna skriver upp allt som hennes man säger i sömnen sen hur mycket av det som är sant är ju en annan sak men roligt är det.
Jonas pratar väldigt mycket i sömnen han också och han sätter sig alltid upp när han ska säga de här sakerna som nu precis nyligen så satte han sig upp och tittade på mig och sa "Kräkattack?" sen la han sig igen.
Och i går satte han sig upp och började ropa "Loke!, Loke!.....nä.....du är ju inte Loke." (hans mammas hund heter så) sen la han sig igen.
En annan natt satte han sig upp och satt bara och stirrade sen skrattade han till "heh...vad lustigt...."
Vad är lustigt? undrade jag.
"Heh.....den där pricken, den är grön......heh!"
I bland är det riktigt underhållande att lyssna på honom men när han börjar knuffa på mig för att han drömmer mitt i natten att jag försovit mig är det inte lustigt längre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0