Hurta mig hit å hurta mig dit

Vilken lugn och härlig dag det har varit! Har hunnit ladda tvättmaskinen och diskmaskinen, plockat lite, två promenader med Milton o.s.v
Och i kväll ska jag hem till Anna och Erik och titta på Melodifestivalen med dom och Annas syster.
Jonas kommer jag inte se röken av på hela helgen för han jobbar med något viktigt projekt som ska vara klart på måndag så han håller nästan på att stressa ihjäl sig stackars älsklingen. Hoppas att han kan ta någon dag ledigt kommande vecka för det har han verkligen förtjänat.

Victoria har kommit på att hon vill jogga vårruset i maj och jag funderar lite på om man kanske skulle anmäla sig. Nu håller ju inte mina knän för att springa men jag tänkte se om jag kunde locka med någon som vill GÅ med mig. Har redan frågat syrran men hon har hälsporre så det är nog inte så bra idé att hon går 5 km då, ska höra med Karolin också. Annars går frågan vidare, kanske du som läser har lust att gå vårruset? ;) Hör gärna av dig i såfall!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0