Min vecka

Söndag (13/2): Vaknar på morgonen och ser att vår katt har slaktat blomman jag ärvt efter mamma. Och vi vet att han är den skyldiga, han satt framför blomman och tittade en bra stund senare på dagen...inget mer att äta upp undrar vems fel det var egentligen?
Måndag 14/2: Jag åker tåg till K-holm för att se när min systerdotter tävlingssimmar. Och det slutade med tre medaljer!! 2:a i Krawl (Krål?), 1:a i ryggsim och 1:a i 100 meter krawl. Så duktig så man nästan svimmar av stolthet. Syrran och jag fattade ingenting...var har ungen lärt sig att simma sådär?!

Tisdag 15/2: Jonas och jag har varit tillsammans i 7 år och 11 månader, nästa månad firar vi 8 år.
Helt otroligt vad tiden går. (Varför blev texten blå helt plötsligt?)

Onsdag 16/2: Grejar i lägenheten

Torsdag 17/2: Ajaj i knät och foten. Karolin hälsar på.

Fredag 18/2: Syrran, barnen och Tord är hemma hos mig och vi tittar på Let´s dance.

Lördag 19/2: Sitter i min ensamhet och tittar på Melodifestivalen och tycker synd om mig själv eftersom jag egentligen skulle varit i Uppsala men inte kunde åka pga jag gjort mig illa.

Söndag 20/2: Uttråkad, knä och fot lite bättre.

Måndag 21/2: Hemma igen! Och jag har hunnit hämta mina glasögon också...jätteläskiga att ha på sig utomhus. Jag känner mig som en jätte som går på styltor, marken försvinner när jag tittar neråt och jag vill nästan ducka när jag går förbi träden....men det blir säkert bra detta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0