Sekreterare Nina

Då har andra dagen som glasögonorm kommit dårå. Börjar vänja mig vid dom för jag har dom på mig hela tiden, det enda jag irriterar mig på är när det kommer nån liten fläck på glasen. Blir galen! Har säkert rengjort dom runt 10 ggr redan idag, minsta lilla fläck syns ju och det är så irritejting! Sen känns det lite kinky att ha dom på sig när man går på toa, det är som att sitta och skita med en hatt på huvudet ungefär...hm.

Jonas kallar mig för sekreterare för han tycker att jag ser ut som en, undrar om man ska tolka det som något positivt eller?
Jag tog av mig glasögonen en stund i går kväll för det började kännas lite ömt bakom öronen, sen tog jag på mig dom igen efter nån timme och då sa han "Nu är visst sekreteraren tillbaka."
Jo..eller nåt?
Verkar som jag har väckt nån kinky sida hos honom som han drömt om i åratal att han är chef och har en sekreterare. Han får nog drömma vidare, not gonna happen. Inte blir jag någons sekreterare i allafall.
Aja.
I övrigt händer det inte så mycket här. Jag sitter i sängen med katten som lagt sig på säkert avstånd, förstår inte varför han aldrig vill ligga nära mig numera? ;)
Han har lagt sig längst ut i ena hörnet av sängen ungefär så långt bort man kan komma från mig.
Kanske är bäst så. (Hände ju en liten fisolycka härom veckan för er som inte läst det.)


Kränkt katt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0