Sjukling

Nu var det rätt länge sen jag skrev något sist.
Jag har varit i Kåholmen en sväng och pysslat lite i lilla lägenheten, längtar såå tills bäddsoffan kommer för ryggen tar stryk av att ligga på en luftmadrass flera nätter på raken. Och humöret tar stryk av att behöva ligga och lyssna på toaletten som står och skvalar nätterna igenom även fast dom redan varit och "lagat" den en gång...

I går började jag känna att det sved och kändes tjockt i halsen men jag var ju pigg och så för övrigt.
Och så idag då på förmiddagen så tog jag tåget till Sthlm igen för jag skulle börja jobba klockan ett och då hade jag börjat frysa och svettas om vart annat. Under tiden jag satt på tåget blev jag hängigare och hängigare så väl på jobbet mådde jag prutt. Hann vara där en halvtimme sen skickade dom hem mig igen...
Kändes ju dumt att komma dit bara för att vända igen, var ju meningen att jag skulle stänga förskolan också men jag hoppas att det löser sig för dom ändå.
Nu ligger jag nerbäddad med laptopen på magen (i bland är det bra att ha kulmage) och mår fortfarande prutt.
Ska försöka kurera mig så jag kan jobba på fredag i allafall.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0