Weekend

Helgen har varit lugn.
Jonas och jag träffade Karolin på stan i lördags och så gick vi runt en stund i affärer och jag inhandlade en stegräknare och hon kängor och sen gick vi på bio och såg "Gullivers resa", söt film faktiskt. :)
Och efter filmen köpte vi lite godsaker och gick hem till oss och kollade på Melodifestivalen.
Hörde ni Lasse-Stefans bidrag förresten? Lät inte det EXAKT som början på Tina Turners låt "Simply the best"?
Verkar vara svårt för årets låtskrivare att skriva nya låtar utan att nypa lite från en annan låt som redan är skriven.

Idag står det långpromenad på schemat. Fast jag ligger fortfarande kvar i sängen och latar mig men jag ska snart ta och gå upp och röra på mig...om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0