Vad gör vi? Nu kör vi!

Hej å hå!
Stina, Sonja, Melina, Anna-Stina, Linda, Sanna och jag (och senare även Jonas) var ute och slog våra lurviga på "Ett Ställe" på Medborgarplatsen igår.
Var lite orolig innan att jag skulle göra illa mitt knä för muskeln i högra knäet har dragit och hållt på lite konstigt i veckan, så jag tänkte innan att jag skulle ta det lite lugnt med dansandet. Men med lite alkohol i kroppen så var dom tankarna som bortblåsta och jag dansade med tjejerna hela halva kvällen.
Sen blev Jonas, Stina och jag hungriga så vi gick vidare till Burger King.
Väl hemma så hade grannen fest med HÖG dunka dunka musik, och jag som var så trött och längtat hem till sängen hela hemvägen trodde att nu hade man en sömnlös natt framför sig helvetes perkele också.
Men inte då...minns att jag la mig sen minns jag inte mer...skönt.
Och vi sov till klockan 12 idag.
Nu har vi packat och håller på o grejar lite här hemma innan vi ska ge oss i väg mot landet.
Mot semestern!
Stina och Anna-Stina
En aningens dragen Nina, och ja det var VARMT inne på klubben
det är därför man kan spegla sig i min panna...


Sanna, Sonja och Anna-Stina

Sannas grymma utsikt från vardagsrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0