Alone

Vägde mig i morse och blev inte vidare glad över resultatet så jag tog på mig kläder och tänkte gå ut en långpromenad. Det verkade blåsa för träden vek sig ordentligt här utanför och jag hatar att frysa, så jag tog mina svarta byxor och min svarta collegetröja och gick ut. När jag kommit till parken hade jag börjat bli ordentligt varm och där låg folk i bikini och gick runt med shorts och linne medan jag kom travande i långärmad och svarta långbyxor.
Så jag avbröt promenaden och gick till Gina Tricot för o se om dom hade ett linne så jag kunde ta av mig min tröja.
Det hade dom ju så jag köpte ett och sen gick jag in på H&M och tog ett plagg som jag skulle "prova" och smög in i hytten och bytte om till linne, sen var det fritt fram och fortsätta sin promenad utan att få värmeslag på köpet.
Och nu sitter man här uttråkad och väntar på att Jonas och Mille ska komma hem från landet.
Jonas skulle tydligen vara domare i nån flygtävling i Strängnäs och den tävlingen slutar typ...nu, så jag får nog snart sällskap igen. Är nog sämst i världen på att vara ensam...kan tycka att det är skönt de första 1-2 dygnen sen blir det skittråkigt!
Hoppas att klockan går snabbt så dom snart är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0