The Big bang

I kväll är det party på Stinas ballekong!
Solen sken så fint förut och jag som tänkt ha kjol och linne i kväll började att tänka att det nog skulle vara lugnt och att jag nog inte skulle behöva frysa ihjäl i alla fall. Men nu försvann solen...what the...
Det är banne mig den 21 maj och man fryser i linne! Något är fel här.
Jorden ska ju gå under idag kl 18 (enligt en amerikansk filosof) precis när festen börjar och då kan man väl få önska lite fint väder i alla fall på sin sista dag?
Snacka om panik dom stackarna som tror på honom lär ha i dag när dom tror att dom ska dö om ca 7 timmar.
Läste att ca 300 amerikaner t.o.m lämnat över sina hundar till ett ställe där dom tog hand om hundarna för en dyr peng och skulle se till att hundarna hade det bra när husse/matte dött. Men om jorden går under så kan väl inte hundskötarna heller överleva?
En del människor är ju så korkade så man blir mörkrädd...
Nä, nu börjar magen att kurra så nu ska jag ta och äta min näst sista GI portion.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0