Den kom tillbaka!

Och så var sista historieprovet gjort också, känns såå bra!
Bara betygsamtal på fredag sen är det jullov på riktigt. :)
Törs som vanligt inte spekulera i om hur bra eller dåligt det gick på provet, det märker jag ändå på fredag.
Hände även en annan grej i går som jag ALDRIG kunde tro.
Jag har fått tillbaka min mobiltelefon!
Gick raka vägen till receptionen när jag kom dit på morgonen och frågade.
Jo nån anonym hade varit där och lämnat in en röd mobil, och det visade sig vara min!
Blev tokglad, var helt övertygad om att jag sett den för sista gången.
Undrar om personen som lämnade in den var samma person som tog den och kanske ångrade sig?
Det får jag aldrig veta...
Satt och tittade på min mobil (som jag tidigare varit så hatisk mot för den bara stänger av sig i tid o otid) och sa till J "Åh....ÄR den inte fiiiin Jonas?" Han släppte inte blicken från tv:n utan mumlade bara "mmmm".
Jag är i alla fall glad att mobilen kom tillbaka. Finare än någonsin.

Idag ska jag träffa Sofia och hennes kompis Lena och gå på stan och julhandla lite. Har ju köpt en mobiltelefon till min systerdotter som fyller 10 år, så nu måste det fixas ett kontantkort också. Motvilligt ska jag gå till 3 och köpa ett startpaket, jag som har svårt för att säga nej till försäljare har väl köpt 10 nya mobiltelefoner innan jag kommer ut därifrån.
Sen ska det bara köpas lite hundben och kattleksak, sen jag är klar med mitt julhandlande! Tjoho!
Ska bara njuta av julen... :)
Oj nu är klockan mycket så jag måste rusa.

Kommentarer
Postat av: Adde

aaah skönt att den kom till rätta :)

2009-12-18 @ 23:26:53
Postat av: Nina

Ja jag blev överlycklig! :)

2009-12-19 @ 08:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0