Fest

I går var det raj raj o party party. Vi var ett gäng tjejer som var och en skulle ha med sig ett drinkrecept och bjuda de andra på. En del av tjejerna gjorde stora skålar med drinkrecept så ja...det blev väl en sisådär 10-12 drinkar i går i alla möjliga läskiga färger. Fast mitt drinkrecept hade nog läskigast färg av alla, försökte göra "Rosa Pantern" och den blev verkligen chockrosa. Det skrek rosa om den...men god blev den.
Nej...jag är inte bakis idag, men magen är helt upp och ner...
Sen gick vi ut och skulle kolla om vi skulle gå in på något uteställe. Men det slutade med att vi blev fyllehungriga och gick till korvkiorren och träffade på ett gäng med 19 åriga killar som tyckte att vi såg ut att vara i 40-års åldern och skröt med att dom körde runt i Audis som deras pappor betalade. Pinsamma var dom.
Tänk vad sprit kan göra med en, när vi var hemma igen så skulle plötsligt alla prova på att dansa schottis och breakdans och slå kullerbyttor på varandra.
Sov över hos "festfixaren" så det var inte så länge sen jag kom hem till en överlycklig katt som i vanlig ordning lämnat sin signatur på hallgolvet, precis när man kommer in i dörren. Glädjen över att se katten växlades snabbt över till en annons till Blocket. Nån som vill ha en katt?
Tack för en rolig fest vännen, om du läser det här! :)

I fredags var J:s mamma hos oss, vi gick till en Indisk restaurang som ligger här i närheten.
Vi beställde i vanlig ordning Chicken sizlar (eller hur det stavas) och jag lyckades tappa en hel kycklig på golvet...
Så typiskt mig att klanta till det. Eller jag har otur, är inte klantig. Egentligen.

Nu sitter jag och väntar på att mina älsklingar ska komma hem.
Jonas och Milton har varit på landet, dom åkte också igår.

Jag är ledsen men det har inte hänt mer saker än såhär, så jag har inget roligt att skriva om.
Tack för att ni läste...båda två. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0