Happy birthday to meee....

Happy birthday TO meee, Happy BIRTHDAY dear Ninaaaa, Happy birthday tooo meeeee.
Ack ja. Då var det min födelsedag idag då.


Har redan hunnit bli firad av Jonas och i år fick jag inget mobilbatteri eller något sådant som jag fått tidigare år.
Jag är inte otacksam, nej nej...men mobilbatteri...pff...
Jag har gått och tjatat i några veckor att jag vill ha en såndär "trampamaskin" som finns på de flesta gym.
Man står upp som på två plattor som man liksom springer i luften på samtidigt som man håller i två spakar...
Äh, svårt att förklara jag lägger in en bild på en i stället...:)



En sånhär har jag tjatat om att jag vill ha och har lockat med att jag minsann kommer att se ut som Britney Spears i sommar om jag får köpa en sånhär, de är rätt dyra men jag ville köpa en ändå.
Och så i morse då så kom Jonas och sjöng "ja må hon leva" för mig (såg sen på datorn att han hade letat efter texten till "Ja må hon leva" i wikipedia, det var humor tyckte jag...) och på vardagsrumsgolvet stod ett jättepaket.
Frågade honom på skoj om han inte hade kunnat hitta något större paket. Brukar försöka vara lite vuxen och öppna paketet försiiiiktigt, tejp för tejp men nu kom barnet fram i mig och jag slet upp paketet  och i var en sånhär "tramparmaskin" (vad fan heter dom egentligen?) och jag blev överlycklig! Så nu ska här tränas det lovar jag och nu har jag dessutom fler vittnen på att jag lovat det också, så inga undanflykter nu! Kanske inte kommer att se ut som Brittan men vad fan, det här är en bra början i alla fall.

Har packat i alla kläder som vi ska ha med oss i väskor och påsar som står på hög i hallen nu.
Man kan tro att vi ska vara borta i en månad, minst.

Det här är nog det sista inlägget jag skriver på ett tag, för vi ska vara borta till efter nyår.
Så jag vill passa på att önska alla en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!!

Thank you for reading this shit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0