Itts kristmastajm

Här spelas det julmusik för fulla muggar, nu jävlar i min låda ska vi komma i julstämning!
Julhataren har inte slutat jobba än, och hade jag inte haft så ont i min rygg så hade jag gått upp på vinden och hämtat ner julpyntet.
December är den mysigaste månaden på hela året tycker jag, tvärtemot J så älskar jag julen.
Älskar att pynta, köpa julklappar (köper t.o.m till djuren), lyssna på julmusik, klä julgranen, baka, dricka glögg och allt som hör julen till. Hur kan man hata det?

Haltade iväg med en stil som om jag hade hela byxan full till skolan idag. Man får en speciell gångstil när ryggen inte är som den ska...
Och i skolan pratas det nu om revolutionen, vi ska sitta i grupper och diskutera detta nästa gång.
Ooo, så spännande. Pang jag dog.
Tack och lov är det inte många lektioner kvar, för detta sliter på min hjärncell.

Jag kan inte sitta här sålänge för då kommer jag inte härifrån, kroppen liksom låser sig.
Låter jättebra. Får nog ta mig till vårdcentralen om inte det ger med sig....inom en månad.
Gillar inte att uppsöka läkare, när man sitter där i väntsalen så tänker jag alltid att näää det ÄR nog inte så farligt i alla fall det var nog dumt att jag gick hit. Men gångerna jag varit där så hade jag visst förkylningsastma och stukad arm. Så det kanske inte var så dumt i alla fall.

Men nu känner jag att jag måste röra på fläsket igen.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0