Mitt 2009

Nu har ytterligare ett år gått förbi och som vanligt har året gått jättefort...
Satt och försökte tänkte tillbaka vad som hänt egentligen, och då blev det såhär...

Årets oväntade: Att jag skulle tatuera mig
Årets jobbigaste: Flytta ut allt ur mammas hus
Årets sorg: Mammas sjukdom
Årets glädje: Syrran träffade en galen, rolig pojkvän (visserligen i slutet på förra året, men ändå.)
Årets va? : Malin och Hanna gick båda med på att vi skulle ses i Östersund! Som jag har tjatat....
Årets resa: Jonas och min bilresa genom Danmark, Tyskland och Holland.
Årets prestation: Mitt livs första MVG, och i Samhällskunskap dessutom!
Årets roligaste party: Kvällens nyårsfest med Jonas, syrran och hennes gubbe. :)
Årets oväntade nr 2: Jonas gick med på att ha lila tapeter i vardagsrummet, han t.o.m satte upp dom!
Årets aj: Mina piercingar i öronen som aldrig riktigt vill läka
Årets suck: Idioten är ute på fri fot igen.
Årets aja baja: Jag har gått upp 10 kilo till...
Årets återförening: Annika och jag fick upp kontakten igen! :)
Årets AJ: Min rygg som gjort ont i över en månad nu...
Årets överraskning: Jag fick min trampmaskin!
Årets film: Inglorious basterds
Årets lukta-illa-fis: Jonas alla tusen
Årets mage: Simbas tjockismage som snart hänger ner på golvet
Årets händelse: Vi köpte bil!
Årets mest uttjatade låt: Ayo technology - Milow


Och så vidare...det är säkert massa händelser jag glömt nu.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0