Stulen mobil

Kollar just nu på Idolfinalen så det här får bli ett kort inlägg.

Har varit i skolan idag, och där snodde någon mysig klasskompis min mobiltelefon.
Vi hade rast och jag kolla mobilen det första jag gjorde, sen la jag den i min jackficka (är säker på det). Sen gick jag ut till korridoren och köpte kaffe i en automat. Lämnade kvar min jacka och väska i klassrummet, för det satt kvar folk i där. Alla lämnar kvar sina grejor för vi har känt varandra i drygt 8-9 veckor nu, vi litar på varandra.
Och så fortsatte lektionen o på hemvägen så skulle jag kolla mobilen igen, men då var den borta!
Kan säga att jag halvsprang hem för att kunna ringa och spärra mitt abonnemang.
Är ju obehagligt att nån i klassen är en tjuv...

Men...det är ju desto roligare att kolla på nya mobiler,har glott hela dagen så nu hoppas jag nästan att min gamla som bara stängde av sig hela tiden(efter att ha blivit tappad på golvet 16,5 gång) och började bli tråkig inte kommer tillbaka. Hoppas att den som snott den är riktigt grym mot den. Skittelefon.
Fast alla bilder jag hade i den vill jag ju ha tillbaka förstås...

I kväll snöade det, och nu har det slutat snöa och det är bara blött på marken.
Blir nog ingen snö på marken i december i år heller...fast mig gör det inget.

I morgon ska vi vara riktigt vuxna och storhandla, mhm.
På Willys.
Sen så MÅSTE jag plugga också. Har sista provet på tisdag innan jullovet...och det känns så seeegt. Borde egentligen pluggat idag också, men det har liksom inte blivit av.......
Kort inlägg skulle jag ju skriva...
Ni kan ju gärna skriva i "kommentarer" vem ni tycker ska vinna Idol? :)

Tack för att ni läste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0