Dödssjuk sambo

Nu har Jonas blivit förkyld och kära nån så synd det är om honom...

J:Åååh....suck....stånk....varför är allt så jobbigt för, Nina?
N:*mumlar* För att du är kille....

Han har suttit i soffan heeeela dagen lång och kollat på film, så han borde fått tygsmak i röven för länge sen.
Oj...han rör sig!
Nej...falskt alarm. Han skulle bara släppa väder.

I övrigt så har det inte hänt något särskilt spännande.
Har bokat biljetter så i januari så ska min kompis Hanna-Liisa och jag hälsa på vår kompis Malin som bor i Östersund.
Malin fyller 30 år så vi ska åka dit, men vi får inte fira henne har hon sagt. Så vi får åka dit och titta på henne.
Egentligen borde hon väl kommit till oss, nu när hon får åka tåg med pensionärbiljett.

Nu suckas och stånkas det lite extra från soffan, min stora, håriga bebis är visst hungrig så jag ska ta och göra lite mat nu.
Ska bara leta fram nappflaskan först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0