Elisabeth

Idag har jag och 10 000-tals andra 80-talist tjejer namnsdag, hurra för oss!

På min egna, och mina kusiners (som också är 80-talister) konfirmationer för x antal år sen så ska man ju...ja jag vet inte...men prästen babblar något om att Gud frälser en och blablabla och då säger prästen allas för, mellan och efternamn och då minns jag att i alla fall hälften av tjejerna i varje grupp hette just Elisabeth i andranamn.
Skumt.
Varför just det namnet? Är ju inte ens fint...
Om Jonas och jag hade hetat våra andranamn i förnamn i stället så hade vi varit Petter och Elisabeth.... :)
Ser ett medelålders par som bor i husvagn eller nåt framför mig då när jag hör dom namnen...men jag är ju som jag är också...
Petter...hahahaaaa...hans föräldrar måste också fått hjärnsläpp. *fniss*
(Förlåt alla petting och Elisabettar...)

Idag har jag varit hembjuden till en kompis och hon bjöd på jättegod mat, sen tog vi en promenad efter det och rörde på fläsket lite. En jättemysig dag!
Hihi...

Nu är det matdags igen...
Så...tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0