Fredagsmyyyyys.

Jaha, så var provet idag. TROR att det gick ganska bra, svarade på samtliga frågor i alla fall men det återstår att se nästa vecka. Var överlycklig när jag gick från skolan idag...det har legat som en tung sten över mig hela veckan.

Sitter här i soffan och slötittar på "True Lies" på 3:an i brist på annat, min hund har blivit överkåt och sitter bredvid mig och kan inte sluta slicka på min arm. Försöker bussa honom på katten i stället, men inte ens katten verkar vara intressant just nu. :/ Han har börjat kissa 1000 ggr utomhus igen, så det är nog bara en sak som gäller. *viskar och gör saxtecken med fingrarna* snipp snipp! (kastrering)

I morgon kommer J hem igen och vi ska träffa två kompisar på Heron City.
Där ska vi äta och kolla på bio.

Nu ska jag gå och torka av min arm som dryper av hundslem och sen ska jag nanna kudde.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0