Gott o blandat

Sniff sniff...åh nu börjar det lukta mat, så det här blir nog inte så långt inlägg. :)
J lagar korv med couscous och jag sitter och pluggar till mitt historiaprov som jag ska ha på fredag. Eller ja...det är meningen att jag ska göra det i alla fall...
När jag öppnade historiaboken så ångrade jag lite att jag valt det ämnet överhuvudtaget, så svårt!

Nu är det 2 dagar sen jag tatuerade mig, J har varit så snäll och hjälpt mig att smörja med salva. Han undrar om jag har ont, lite stelt känns det ju men inte direkt ont. Han säger att jag är nån slags stålkärring. Tack...tror jag.
Har lite svårt att låta bli och gå o kika på tatueringen som numer förevigt kommer att sitta bak på skuldran på mig, så fiin. :)

Min mobil ringer!
Jaha...
Nu kastade J mobiltelefonen och det var meningen att jag skulle fånga den men i stället slog den till mitt öra i farten och hamnade bakom soffan som jag sitter i, och fortsatte ringa i stället och J fick någon nån slags skrattanfall.
-Käft, plocka upp telefonen i stället, säger jag onödigt surt och håller mig för örat, det gjorde ju ont.
J försöker bli allvarlig och säger bara "Okej, tihihi".
Stackarn...
Han har det inte lätt...:) Inte meningen att låta så sur...

Oj, nu är maten klar.
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0