Hasta la vista, wormboy.

NU äntligen funkar internet o tv igen, tack för det Comhem....kanske är tur att dom har så många fel hela tiden, för man blir alltid lika glad när TV och data funkar igen...ingen risk att bli bortskämd här inte.

Både i går morse och i morse så vaknade jag och såg ut som figuren i "Ringaren i Notre Dame"... mitt vänstra öga var jättesvullet. Hann undra både en och två gånger varför ögat var så svullet, men min kloka syster hade en teori om att det kunde vara förkylningen som satt sig i ögat på mg. Så jag får väl tro på det då...mina ögon brukar ju bli påverkade av förkylning...

Fick inte tillbaka något prov i tisdags, och jag som kämpade mig i väg till skolan BARA för att jag ville ha tillbaka det och stilla min sjukliga nyfikenhet.
Mådde inte särskilt bra i tisdags...åkte buss halva vägen till skolan (för bussen gick inte längre) sen kämpa sig fram resten av vägen och till slut var man framme, jag flåsade som en hund,svettades och det var något som rosslade långt ner i halsen och så hade jag nästan tunnelseende. Det första läraren säger var att han inte rättat proven än så vi skulle få tillbaka dom nästa gång.
"Neeeeeeeeeej!" hörde jag en röst som ylade i huvudet på mig. Bang bom, där dog jag.
Gissa om den lektionen kändes tung.

För övrigt så har det varit en händelselös vecka.
Det mest spännande som hänt är väl att vår "wormboy" snart är borta, katten alltså...alltså katten kommer att vara kvar men han har fått maskmedel så maskarna borde vara borta nu. Och då när dom är borta så kan vi ju inte kalla honom för wormboy längre.........
Suck...snälla någon, gör så det händer något spännande i mitt liv.
Amen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0