Historia....zzzz del 2

Ja, även denna dag så pluggar jag...
Så jag ska väl egentligen inte sno din tid för att du ska behöva läsa om att jag fortfarande fasar över provet som är på fredag, fattar nada av det jag läser(och det är tydligen inte bara jag fler i klassen tyckte det var jättesvårt jippie jag är inte korkad!), tycker det är ointressant, ångrar att jag valde historia, hellre sitter och glor på internet, längtar till helgen, tycker att historiaboken är ful och dum, och att jag skriver här som en liten undanflykt för att i alla fall några minuter göra något annat än plugga.
Det ska du inte behöva läsa.
På fredag efter provet så är det nog inte mulet över Stockholm längre, då är provet gjort och man har en rolig helg framför sig. Jaja...ska väl plugga lite till då, är ju snart där. Till helgen alltså. :)


Ett försök att äta upp historiaboken så den försvinner!

Inga böcker skadades under fotograferingen kanske man ska tillägga... (svärmor är bibliotikarie....)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Rydell :)

hahha, det har jag också försökt ;) driver..

2009-11-04 @ 15:12:52
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Ska du ta sprutan mot svininfluensan? :)

2009-11-04 @ 15:39:40
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0