Pinsam hund till salu

I morse (nåja klockan var nog närmare 10) när jag vaknat, så gick jag genom vardagsrummet...och där på matten låg en massa vita bomullsbitar. När jag kom fram såg jag att nån kalasat på en av mina tamponger. Antar och hoppas att Jonas är oskyldig, så nån av djuren (antagligen hunden) måste det ha varit. Och för att öka äckelfaktorn lite, ja det var en använd tampong...

När jag sen ska hämta Mille på dagis så är dörren in till dagis låst. Har ingen telefon med mig så jag väntar tills någon mer kommer som ska hämta sin hund, så kanske den personen har telefon med sig och kan säga till fröknarna.
När någon väl har telefon med sig så har vi hunnit bli några hussar och mattar.
Fröken hämtar Mille först...och så börjar hon:
Milton har kräkts idag...han kräktes upp en tampong...
Och så fortsätter hon:
Ja..och så i eftermiddags så kräktes han upp en till, och vi vet inte om det kommit ut nån den naturliga vägen.
Men annars så har han mått bra idag och så...
Alla andra hussar och mattar står tysta runtomkring mig.
Jag tar Mille och går med snabba steg ut genom dörren. Det blir inget puss och kramkalas utanför dagis den här dagen som det annars brukar bli. Dumma hund.
Hur många tamponger kan en hund äta egentligen?!
Han har väl förätit sig på kattens skit antar jag. Katten envisas med att skita i hallen om han kissat i lådan en gång innan, då tycker han att det är äckligt och sätter sig någon annanstans.
Underbara djur man har.
Ni som undrar var hunden fått tag på tampongerna...vi har en hink med lock i badrummet som jag slänger dom i...och det verkar som att hunden har kommit på det...

Vet inte om jag ska berätta det här för J, han kommer att gotta sig i det i år och dar...hm.
OBS! Kärleksförklaringen jag gav till Mille i förrgår gäller inte idag...


Mums, säger Milton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0