Fint besök

Åh, idag är jag glaaaad!
Syrran och hennes 2 tjejer kommer hit i morgon!
Tjejerna har höstlov just nu, så då passar det ju jättebra att dom kommer hit och hälsar på moster. :)

Det blir en mysig dag på stan på dagen, och på kvällen ska vi gå och titta på Disneyfilmen "Upp" allesammans när J har slutat för dagen. J är lite sur för att jag köpt biljetter till en svensk version av filmen UTAN 3D, men han brukar bli glad igen efter att fått sitta i mitt knä en stund och jag sjungit ett par vaggvisor.

Så nu måste J och jag ta och göra iordning resten av vardagsrummet innan dom kommer i morgon. Det är bara till o leta reda på spackel och sandpapper och börja på....eller nää...jag väntar tills J kommer.

Idag händer det inget speciellt, jag har inte ens klätt på mig än. Sitter här med mina nya jättetofflor som hunden är livrädd för, men det var ett nödvändigt måste. Är alltid iskall om fötterna, och J piper som om han var kastrerad när jag försöker värma dom vid hans ben när vi lägger oss om kvällarna.

Men nog om det, nu har jag bara fullt upp med att längta till i morgon! :)


Mina fina syskonbarn



Deras mamma.....

(Förlåt syrran, jag bara skojar med dig...du är sååå söt, slå mig inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0