Hemma igen...!

Nu har vi kommit hem igen, vi har ju som jag skrev tidigare varit i Gnesta hela helgen. Igår drack jag kaffe hela dagen kändes det som. Dumma jag köpte en Cafe Latte som jag drack i bilen på väg till Gnesta. Hemma hos Jonas mamma så hade hon dukat fram smörgåsar och till det skulle vi dricka kaffe. En timme efter det blev jag skjutsad till farmor där fikade vi, det var det dags för kaffe och kakor igen. :) Där träffade jag även hela halva tjocka släkten, mina 2 kusiner, kusinbarn, faster och kusinens tjej. Väl tillbaka i skogen där J:s mammas hus ligger bland buskar och träd(det är sant!) så åt vi en mumsig köttgryta med potatis. Var ju inte så speciellt hungrig... På kvällen hade jag värsta magknipet som jag till Jonas stora glädje "blev av med" när vi la oss. N:-Jonas, det luktar skit. Vad har du gjort?! J:...lagt mig bredvid dig.... N: Hihihihihihi.... J: Suck.. ____________________________________________________________________________ I dag tog vi en skogspromenad och resten av dagen har jag valt ut några favoritträd som jag räknat grenar och löv på. I morgon ska jag jobba på mitt gamla jobb igen, ska bli skoj! Berättar nog mer om det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0