Hoppsan...

Tagen en liten ölkväll på balkongen. Mille stod i mitt knä och tittade ut över räcket. När det kom hundar nere på gatan började han skälla och viftade på svansen så den piskade i ansiktet på mig. Då tog jag tag i den, och häpp så tog Jonas den här fina bilden. :)Jahaja, nu har jag tydligen skaffat mig en blogg också. Jag som egentligen inte har något att skriva om, haha.
Sitter här med Simba i knät (som envisas med att sätta upp sin ända i ansiktet på mig men jag orkar knappt bry mig längre men kattfan ser nästan ut att njuta också...) är allmänt uttråkad så jag gick in här på skoj. Och vips så har man en blogg.
Stackars er.

Nu är skolan färdig för denna termin, bara betygsamtal på måndag! Spännande!
Jag fick mitt livs först MVG på provet igår, blev så stolt så jag allvarligt funderar på att rama in skiten. :)
Nästa del av terminen ska jag läsa Historia, jag minns inte ens att jag sökt Historia trodde att jag hade sökt Religion...ordning och reda i mitt liv som du märker.
Känns skönt i alla fall att alla 500 IG som skriker mot en när man tittar på gymnasiebetyget börjar försvinna en efter en. Mohaha, revenge! Eller förresten..det är ju jag själv som sett till att IG:na kommit dit. Okej...revenge mot fjortis-jag...
De ringde nyss från mitt gamla jobb också och frågade om jag kunde jobba i en vecka, jippie! :)
Börjar snart klättra på väggarna här hemma, går ju bara i skolan 2 timmar i 2 dagar i veckan. Så det ska bli skönt att få träffa lite folk och prata med nån annan än katten. (Sorry Simba)
Ska bli så kul att få jobba med Carina, Eva och Christina igen! :) Ibland saknar jag det gamla gänget jättemycket.
Men nu ska jag ta och göra något vettigt (skojar bara)
Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0