Just another day...

Blev ett sent inlägg idag.
Vi har varit i stan och ätit mat med J:s mamma, för hon skulle vidare och titta på operaaa sen. Och då gick vi hem, så kommer hon o sussar över här sen.

Även denna dag har varit lugn.
Dagens stora händelse var väl precis innan jag skulle gå och hämta Mille från dagis så kom jag på att jag behövde gå på toa. Hade redan satt på mig min jacka som har ett långt skräp runtom som hängde. Så när jag sätter mig på toa så doppar jag skärpen i toalettskålen, som tur var hann jag se det innan jag gjorde nummer 1.
Hade inte varit roligt att använda jackan efter det annars...
"Vad fan är det som luktar?! Är det du?...näää jag känner inget? Sniff sniff..."
När jag kom fram till dagis hade en fröken färgat håret rosa, kanske för att dölja de gråa hår hon får av Mille och de andra hundarna? Först tänkte jag fråga om hon gjort det för att det snart är Halloween, men sen märkte jag att det var seriöst. Tur att man hinner knipa mun i bland...oftast gör man ju inte det.

Nu har jag bokat tågbiljett till K-holm också, på lördagmorgon bär det iväg. Och lördag förmiddag blir jag för evigt taggad med en ros och kinatecken på vänstra skuldran, spännande! :)

I morgon ska J och jag till Berns och titta på norska gutterna i Röyksopp.
Hoppe det bli kämpebra.

Hejsanhoppsan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0