Mirakel kan ske...

... tänka sig, idag SKA vi tapetsera!!!
I vardagsrummet ska vi smälla upp en fin lila tapet, låter säkert jättehemskt med lila tapet men jag lovar att den är fin! Fast vi ska bara tapetsera två väggar, resten ska bli vitmålat.
Jag fick ge mig där, ville helst ha en vit tapet men J hittade något fel på ALLA tapeter jag hittade och jag ska  ju ha fest på lördags som sagt, så det vore kul om det blev färdigt innan dess. Och då var jag tvungen att ge med mig...även fast jag tycker att det är grisfult med vita väggar...  

?



I dag när jag skulle gå på toan på jobbet så låg det ett långt, krulligt könshår på toalettsitsen. Blir som förhandlingslamad när jag ser något äckligt...funderade på om jag skulle blåsa bort den för jag ville inte ta i den. Men sen fick det bli en pappersbit och fort iväg. Fick en rysattack sen så jag skuttade runt inne på toan en stund innan jag förmådde mig att sätta mig där. Vet att jag låter fånig, men usch...äckligt.
Därför motar jag alltid in J på en offentlig toa innan jag kan gå dit...
Då får han ta emot det äckliga och så är det han som suttit där precis före mig, han har inte kommit på min ondskefulla plan än. Antar att jag lider lite av bacillskräck, konstigt med tanke på att jag jobbat på både ålderdomshem och dagis...hm.

Nu kommer visst J hem från jobbet, så nu blir det till å börja med tapetseringen.
Spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0