Ont på skala 1-10

Lika rolig och fort som gårdagen gick, lika tråkig och långsam har denna dagen varit.
Det här är en såndär klassisk dag när man egentligen inte borde skriva något i sin blogg, för att inte riskera att någon ska somna eller begå självmord av uttråkning för att personen i fråga inte hittar kryssknappen som tar bort eländet den läser.
Dagen är så tråkig så dagens ljuspunkt har varit att den stora disken är gjord, då förstår ni kanske vad jag menar?

Ska ju tatuera mig på lördag, så jag har suttit på nätet och glott vad folk säger som tatuerat sig på skuldran (som jag ska göra) Hur ont gör det på en skala 1-10? Jag är inte rädd, bara egentligen nyfiken på hur det känns och hur jag kommer att reagera. Läste allt från "det känns knappt alls" till "det var det värsta jag någonsin gjort, trodde jag skulle svimma!". Återstår väl att se om jag är en av de lyckliga som slipper svimma. :)

I dag ska jag börja med GI-metoden igen, har varit i affären och inhandlat det som stod i dagens recept. Biffstroganoff med fullkornsris. Man känner sig ju sådär vuxen och duktig när man handlar nyttiga saker i affären, frågan är bara hur länge man orkar vara duktig.
Det vanliga är ju att man står ut på vardagarna, men när man sen kommer till helgen och särskilt om man är hemifrån så brukar det bli lite för mycket av det onyttiga.

J är på väg hem nu, så jag ska ta och börja förbereda maten.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0