Sup o svälj nu är det helg

Grattis min vår lille Simba på 7 års-dagen!
I dag ska du få smaka lite grädde och få en leksaksråtta.



Ja, jag är en sån där töntig person som ger mina djur födelsepresenter OCH julklappar. Dom kan såklart inte öppna själva, dom tittar skräckslaget på mig och försöker rymma för sina liv när jag kommer där "God juuuuuul!". Tar tag i dom och har dom i knäna som om dom vore ett litet barn och säger "åh så spännande! Vad kan det vara i paketet?!" Dom tänker: "Jag vill bort, jag vill bort!"
Sen öppnas paketet och NÄMEN det var en leksaksråtta eller något. Dom nosar på leksaken i 1 sekund, sen rymmer dom. Och jag sitter där med krossat mattehjärta och tänker att jag minsann inte tänker slösa några pengar på otacksamma djur nästa jul. Men nästa jul låter det likadant. "God juuuuuul Simbaaaa!".

Numret till psyk: 0150-56010

I dag är det lördag och jag har lyckats övertala J att vi ska åka runt och kika på tapeter idag. Jag hoppas att jag lyckas övertala honom om att vi ska KÖPA några också. Men vi har helt olika smak när det gäller det mesta, så det återstår att se. Men jag brukar lyckas få min vilja igenom när jag hotar med att han får sova i soffan annars. ;)

I kväll ska J och jag till O´Learys och fira en arbetskompis till mig som fyllde 23 år igår. Vi är ett gäng som ska ses där och fira henne, äta buffé (slurp!) och kika på fotbollsmatchen mellan Sverige-Danmark.
Nu är ju inte J och jag speciellt fotbollsintresserade men när vi hörde talas om buffén, sa vi att vi gääärna ville komma. Vi får väl beställa in efterätt eller något när dom andra fotbollsnördarna kikar på fotbollen. :)
Mer om det kan jag berätta i morgon.

Nu ska vi ut på frukostjakt !

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0