Uttråkad...nom nom nom...

Man blir inte på särskilt piggt och glatt humör när man tittar ut genom fönstret.
Det är mulet, det regnar och löven ligger som hala snorpapper på marken som det är meningen att man ska slå ihjäl sig på. Kollar man TV så finns det inget direkt att jubla för där heller...
Så vad gör man då?
Jo...man går till affären och köper mat och något onyttigt slinker ner i korgen också.
Jag är en såndär som när jag har tråkigt....då äter jag.
Så ser ni ett kort på mig nånstans där jag ser pluffsig ut, så får ni tänka "Oj, vad tråkigt hon måste haft den där perioden..."

När jag kom tillbaka från affären så blev jag överfallen av en galen Mille. Trodde att han var tokglad över att se MIG igen, men det visade sig snart att det var det jag hade i påsen som han ville åt. Han ÄLSKAR sina Dental mer än livet självt. Det är ett tuggben som ska vara bra för deras tänder. Han brukar få "en" varje dag...
Nu sitter han här bredvid mig i soffan och ger mig onda ögat för att han bara fått en tuggpinne. *Blänger tillbaka*

Vad händer i helgen då? I morgon ska vi åka till Gnesta och hälsa på en massa släktingar. J:s mamma bor där och så ska jag hälsa på min faster och farmor. Kommer även att träffa min kusiner och åh!... lilla bebisen som min ena kusin nyss fått! Mmm, det kommer att bli kul att träffa alla.
Hihi.

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna Den Bästa

Hej vännen!



Äntligen hittade jag hit! =)

Rolig läsning det här!

Och grattis till MVG:et!!!!!!

Massor med kramar

2009-10-16 @ 19:52:07
URL: http://www.fanartandwallpaper.com/
Postat av: Cecilia

Vet du vad??? Nu har jag sparat din blogg som bokmärke, så jag kan gå in och läsa varje dag! :-)

2009-10-17 @ 13:50:23
Postat av: Nina

Hanna: Tack, vad gullig du är. :)

Cecilia: Åh, nu känner jag mig hedrad. :) Ska försöka komma ihåg att skriva varje dag här.

2009-10-25 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0