Dagis

Nu har jag kommit hem från jobbet och hämtat Millen från dagis.
Min stackars lille hund haltar igen och den här gången är det höger baktass som verkar göra ont.
Han har otur mitt lille trasselsudd. Hoppas att det går över snart. (Tror att han är lite drama-queen också.)
Fick även den berömda semesterlappen som jag pratat om med vänner o på jobb. Precis som på en vanlig förskola så får vi som har våra hundar på hunddagis fylla i semesterlappar om hunden ska vara ledig något under sommaren, och så får vi skriva under med husse/mattes namn. Tycker det är lite roligt...och gulligt. :)
Sen har de vila också med lugn musik o tända ljus precis som i en vanlig förskola (förutom de tända ljusen då)
SÅ sött! Vid såna tillfällen är det nog mysigt att vara dagisfröken på ett hunddagis...mindre mysigt när man måste gå ut och rasta alla 40 hundarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0