Dutti Nina

Sådärja...var ju inte så svårt...nu har man tränat i en timma och sen efteråt gått i sina träningskläder hemåt och känt sig lite cool och druckit i vattenflaskan o visat samhället att jag minsann inte är någon soffpotatis. (eeh...)
Men det känns alltid bra efteråt, det stora mysteriet är ju varför det svåra är att komma iväg.


Jag i mina tjusiga träningskläder...

I kväll är det dags för möte på Xtravaganza igen och den här gången skulle alla i gruppen ha med sig ett eget förslag/recept på en bra "xtravaganza-tallrik" dvs en knytnäve protein, en handflata kolhydrater o.s.v
Tror att jag ska skriva om min lilla "Tacotallrik" jag brukar göra med en massa sallad o lite nötfärs.
Den borde väl vara godkänd för xtravaganza-fröken? Vi kör på den...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0