Fredag

Idag ska jag jobba lite grann på gamla jobbet dagiset, ska bli trevligt att träffa alla men det kommer ju såklart kännas jättekonstigt att inte M är där. Jag har fortfarande inte förstått någonting...det är fortfarande så himla overkligt så det kommer nog att dröja ett tag till...
Har svårt att prata högt om något som jag inte själv riktigt förstår...när folk undrar hur jag känner det, vaddå hur jag känner det? Hon är väl bara borta tillfälligt? Eller? Så kommer man på att nej så var det ju inte...

I kväll/natt ska Jonas spela dataspel med sina arbetskompisar så han kommer väl hem på morgonen nångång.
Sanna ska också ha fest i kväll men jag måste ju stanna hemma med djuren... :/ Dom klarar sig iofs själva i 6 timmar, men hon bor i Uppsala och det tar ungefär en timme enkel resa så då hinner man ju inte vara där så himlars länge. Så det var synd men det blir nog fler gånger...dessutom får man ju träffa alla på Victorias fest den 18:de. :)

Nää, om man skulle ta och göra sig i ordning lite grann kanske...

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0