Jobbig dag på dagis?

Har hämtat Mille (hunden) på dagis nu, dom hade nån ung tjej där som antagligen var praktikant.
När jag var 14-15 årig praktikant så var jag blyg och vågade knappt säga hej till föräldrarna (fick alltid praktiksera på förskolor). Men den här tjejen var väldigt pratsam av sig. :)
Fick höra att Milton drog väldigt mycket när dom var ute och gick om han inte hade sin grimma på sig.
-Jo...han är ivrig och vill snabbt fram så han drar mycket, sa jag.
Hon fortsatte...
-Jaa, och så är han VÄLDIGT envis också! Och sen tittade hon nästan anklagande på mig.
Vad ska man svara?
-Jaa...envis är han...
Undrar om han har varit jobbig idag, för igår satte sig en "fröken" och pussade honom på huvudet men idag så släppte "fröken" bara upp honom för trappen sen försvann hon igen och ropade "TACK FÖR IDAAAG!!"
Tack för idag...
Tror att jag håller Milton hemma i morgon...



Hunddagis svarta får??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0