Lady Gaga

När jag i mars nångång såg på TV att Lady Gaga skulle sjunga i Globen så kastade jag mig på telefonen och ringde till syrran. Men så kollade vi biljettpriserna och dom var lite i dyraste laget tyckte syrran så då bestämde vi att vi inte skulle gå i alla fall. Sen har jag sett skyltar i stan om Lady Gaga och har hela tiden varit jättesugen på att gå, men Jonas ville inte heller följa med och ensam hade jag ingen lust att gå så det kändes kört.

Men så idag fick jag sms av syrran "tror du att Lady Gaga är bra?" trodde att hon syftade på skivan så jag sa att jag trodde att det var radio-hitsen och några fler låtar på den. Men syrran menade konserten...då hade hon hört en massa bra låtar med Lady Gaga och blivit sugen att gå på konserten igen. Men jag trodde att det var slutsålt överallt så jag började kolla på Blocket. Jonas tyckte inte att det var någon bra idé att köpa av nån på Blocket för risken var stor att man blev blåst då...så då tänkte vi igen att det nog var kört.
Så nu i kväll tänkte jag att faaan jag VILL gå på den konserten! Så jag började kolla på Ticnets hemsida om dom planerade att sälja några extrabiljetter i framtiden. Så sökte jag och tänkte att kanske 2 ståplatser kunde finnas kvar i alla fall. Och då hittade jag t.o.m två sittplatser på läktaren på rad 7. Så på nytt slängde jag mig på telefonen och ringde syrran. Jag:"DET FINNS BILJETTER KVAAAAR!!!!" Hon:"NÄHÄÄ! GÖÖÖÖR DÄÄÄÄ????"(sörmlänning som hon är. ;) ) och jag "JAAAAAA!"
Så nu har jag köpt två biljetter till Lady Gaga konserten 8 maj, vilken tur att den här sagan slutade lyckligt i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0