Lyckodag?

Vilken härlig da-a-a-a-aaaag, man blir härligt gla-a-a-a-aaad....
Den här dagen har varit en bra dag.
Har lyckats lösa flera tal i matteboken (på egen hand!!!) och så har jag kommit iväg till Xtravaganza och tränat i en timme. Och ätit nyttigt heeela dagen även fast det ligger dammsugare (kaffebrödet) i kylskåpet och ropar på mig. :)
Och nu sitter jag och smakar på ett smaklöst äpple som kallas för mellanmål, fan så bra jag är egentligen.
I allafall idag... :) Försöker jag intala mig....



Min mumsiga tacosallad jag åt till lunch...


Mille satt med under heeeela tiden jag gjorde min mat och tyckte
nog att han har världens snålaste matte som inte ger honom den
minsta bit att mumsa på...


Och dessutom tar dom ner byggställningen och det stora skynket man stirrat in i det senaste halvåret här på andra sidan gatan.
Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0