Massor att göra.

Idag skulle vara en såndär dag då jag tänkt att jag skulle träna och så hade jag föreställt mig att jag så gott som skulle räkna ut hela matteboken...men så blev det ju inte.
Sov till klockan 10 (alldeles för länge) helt plötsligt hade man massor att göra. Skulle äta frukost, måste ducsha, klä mig, det var snart dags för mat, måste hämta Mille, måste packa träningskläder och gå till Xtravaganza och träna, måste hinna räkna massa matte, måste ladda över musik till min mp3-spelare som jag ska lyssna på under träningen, måste sätta igång en maskin med kläder för allt ligger i smutskorgen nu, stor hög med disk så in med det i diskmaskinen, möte på X-travanganza i eftermiddag...
När jag tryckt i mig mina dagliga frukostägg och duschat o klätt mig o laddat musik och skulle börja leta efter mina träningskläder. Lyckades hitta sport-bh:n, linne och skor men byxorna var puts väck borta... då gick luften plötsligt ur mig och latmasken i mig tog över, blä...jag skiter i allt tänkte jag.
Då var klockan redan halv tolv och jag sms:ade Jonas och frågade om inte han och jag kunde äta lunch tillsammans idag. Han var precis klar på sitt möte så vi bestämde att vi skulle ses utanför den indiska restaurangen här i närheten. Vi tog buffé för då får man ju ta precis vad man vill, så jag åt en massa sallad och kyckling. Jonas beställde in ett sånt där nano-bröd, dom är ju så GOOODA men nä...jag lyckades låta bli den. :)
När jag kom hem igen så öppnade jag faktiskt (surprise, surprise) matteboken och räknade ca 2 sidor och det tog över en timme. Jävla matte o vara så svår...
Och nu sitter jag här igen, och egentligen har man inte gjort ett dugg den här dagen...men det känns alltid som att man har massor att göra...
Är det det som kallas för bortförklaringar måtro?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0