Minne

I dag kom jag på ett minne till som jag har från dig vännen.
När vi var hemma hos Stina och jag skulle göra min Mojitodrink och du skulle hjälpa mig för jag hade aldrig blandat ihop någon sådan förut.
Jag stod och pressade juice ur all lime jag köpt, i en plastmugg och hade nästan pressat klart så muggen var full.
Det hade hunnit bli några drinkar som slunkit ner innan det var min tur att bjuda laget runt så jag var lite fumlig och råkar knuffa till muggen och all juice rinner ut i slasken.
Vi båda vrålar "Neeeeeej!" och börjar skratta hysteriskt.
Drinkarna blev inte så goda utan limejuice men det är ett roligt minne i allafall som jag aldrig kommer att glömma. :)

Saknar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0