Minnen

Den här veckan har sniglat sig fram, dagarna är så otroligt långa...
Bara 3 dagar sen du lämnade oss men det känns redan som att du varit borta i en evighet.
Vi träffades inte så jätteofta men ändå så känns det så tomt nu när jag aldrig mer kommer att få se dig.

I kväll ska jag åka hem till Stina och träffa henne och Victoria, allt kanske känns verkligare då...jag vet inte.
Vet inte hur det kommer att kännas att åka hem till henne där det finns så många minnen från en del roliga saker vi i "tjejgänget" gjort.
När vi i somras satt i Stinas hammock på hennes fest och snackade om djupa saker i livet och om vänner som svikit och vi var lika fulla båda två, men vi tyckte att vi sa så mycket smarta och vettiga saker fast det nog egentligen inte var så... :) Eller när du och Sabina satt hemma hos mig och tjaffsade om ni skulle ringa efter taxi på en gång eller 10 minuter senare. :) Eller när jag träffade dig för första gången och du som vanligt hade MASSOR att prata om, medan jag försökte komma ihåg "vad var det hon sa att hon hette nu igen?" :) Eller när vi var på en restaurang på söder för ca 1 månad sen Victoria, Sanna, Frida du och jag och du beställde soppa och var fortfarande vrålhungrig när du ätit upp den, och jag hade fått för mycket mat så du åt upp halva min mat också och sen började du även äta lite på Sannas mat också. :) Eller när vi ringde till varandra för att vi var sena när vi skulle möta de andra tjejerna, då lät det alltid "bussen KOMMER ju inte! hur ska jag åka nu då?" "men...vilken buss är det?""Men...faaaan...suck..." :) Alltid samma sak.
Och att du aldrig någonsin tog på dig svarta och gula kläder samtidigt, för det var AIK:s färger...troget Djurgårdsfan som du är. :)

Det är tur att man har kvar alla minnen i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Carina

Men oj!?=( Va har hänt?

2010-04-07 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0