Moviestar

Har suttit en stund på en bänk i en park som ligger här i närheten, var ju underbart i solen!
Plötsligt kommer 5-6 ungdomar i 18 års-åldern(gammal jag låter nu...) gående med en filmkamera och dom går förbi mig men stannar sen och börjar tissla o tassla medan dom tittar på mig.
Jaha tänker jag...vad är det nu då?
Sen kommer två tjejer fnittrande och undrar om det är okej att dom filmar där jag sitter.
Jag säger att jag kan flytta på mig om dom vill men dom vill att jag ska vara med i deras film, men jag behöver inte säga något säger dom.
Så jag tänker att jaja jag ska väl vara nån slags "statist" eller något så jag sitter och sms:ar och tänker inte direkt på vad dom gör.
Men så börjar dom att repetera...två killar ska gå sakta framåt och småprata verkar det som.
Och så börjar dom....
Den ene säger "Ja, jag var på bio igår och det kostade 100 spänn, billigt som fan..."
Den andre: "Bara 100 spänn det är fan billigt" (tror inte att dom tänkt igenom dialogen särskilt länge... :) )
Sen när dom är framme vid min bänk så avbryter sig den ena killen plötsligt och börjar veva med händerna medan han säger "oooooo..ajajajajaj...wow" medan han tittar på mig, sen går dom vidare....
Jag stelnar till. Vad hände nu? Kan inte låta bli att börja skratta...
Skulle jag vara den "snygga" tjejen som satt på bänken som dom gick förbi? Hahaha!!!
Det måste ha varit svårflörtade människor i parken just den dagen om dom stackarna fick nöja sig med mig. :):)
Var ju förstås tvungen att vända på hela händelsen till något postivit när jag ringde Jonas och minsann påpekade att jag "still got it going on hos kidsen"...han bara skrattade åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0