Onsdag

Onsdag idag igen...
I dag är det skola, Grey´s anatomy och köpa ny present som gäller.
Fick veta häromdagen av Frida att Victoria hade fått precis en sån grej som jag köpt till henne på sin födelsedag.
Så det är bara att klia hårbotten igen och komma på något annat, men jag TROR att jag kommit på vad. :)

Kom just på att vi ska ju bowla på söndag på Victorias fest...hjälp. Sist jag bowlade så hamnade 90% av kloten i rännan innan den ens kommit fram till käglorna. Kan ana att Jonas kommer att gotta sig när kloten börjar rulla i rännan igen...
Tycker synd om dom som får mig i sitt lag. :)

Och på fredag KANSKE syrran och barnen kommer hit också, dom har inte riktigt betämt sig ännu...men jag hoppas!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0