Rolig dag

Hade en underbart rolig dag igår! :)
Vi var 14 stycken och dagen började med att vi skulle ses i bowlinghallen i Lindhagen.
Väl där så köpte några en öl eller något annat att dricka, sen delades vi in i lag.
Stina, Jonas och jag var ett lag. Och Stina visade sig vara riktigt grym i bowling!
Hon fick strike efter strike och stackars Jonas tog i så han nästan sprack men han blev tvåa ändå, haha.
Vem som kom sist kan ni ju kanske räkna ut, men det var väntat. :) Bowling är inte riktigt min sport men det är jäkligt kul ändå. Hoppas att det blir fler gånger!

Efter bowlingen så tog samtliga en promenix till en restaurang som ligger i närheten av vårt hem faktiskt så vi fick vara vägvisare hela vägen. :) Väl framme så fick vi sätta oss vid ett långbord och alla satt och pratade och hade trevligt. Det blev även prisutdelning i bowling Love och Gutte (tror jag att det var) kom etta och tvåa och trea kom Tessan! :) Kul att se en tjej med på prispallen. Dom fick choklad i pris.
Sanna och jag kom sist och nästsist av alla, så Sanna fick tröstpris och blev överlycklig, haha. :)

Sen kom den goda maten in, tror att alla var riktigt nöjda med sin mat för ingen hade tid att svara när kyparen önskade oss en smaklig måltid. Jag hade beställt en Ceasarsallad som var väldans god, fick vitlöksbröd med det till också. Stina hade beställt en likadan. Jonas fick sin oxfilé med pasta och den var visst också väldigt god.

Jag satt mittemot Sanna och Stina och vi drack bara vatten men vi hade VANSINNIGT ROLIGT ändå. :)
Vår humor är riktigt jäkla låg men oj vad vi skrattade. :) Alla andra bara tittade trötta på oss men vi kunde inte sluta. Så underbart kul! Låg och fnissade för mig själv igår kväll också när jag skulle försöka sova.
Ingen idé att jag skriver här vad vi skrattade åt för ni skulle säkert bara lyfta på ögonbrynen och undra vad det roliga var. :)
Tack Sanna och Stina för att ni gjorde min dag så rolig. :)
Och givetvis tack Victoria också!

Nu kan jag avslöja presenten som vi gav till Victoria!
Vi har köpt en biljett till henne så i mitten av oktober ska Stina, Sanna, Victoria, Frida och jag gå och se Ladies night i Globen. Ska bli skitkul! :)

Jonas råkade få med sig min kamera till jobbet, hade lagt den i hans jackficka.
Så jag får ta och ladda upp lite bilder från gårdagen senare idag istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0