Shopoholic

Har nog egentligen inte råd, men jag var bara tvungen att skicka efter lite kläder från H&M.
Varför jag skickar efter därifrån när jag bor i en stad som har hur många H&M butiker som helst kan man ju undra...
Det är alltid så himla mycket folk i butikerna sen är det svårt att hitta det man letar efter för kläderna nästan ligger i en enda hög, så därför tycker jag att det är enklare att skicka efter.
Blev inte så himlars muntra färger den här gången...men jag SKA köpa lite roliga färger också på sommarkläder sen när jag får mer pengar och valkarna blir mindre. ;)

Det här har jag skickat efter nu...


En blommig kjol för 99:-

Och en tubtopp för 49:50 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0