Sovmorgon

Trodde inte mina ögon när jag vaknade och såg att klockan var halv tolv, har inte sovit så länge på evigheter!
Fast jag snackade med Karolin på msn till kl halv 1 i går kan ha varit därför man var trött.

Ska träffa Sofia och ta en kopp kaffe med henne idag. Hon har försökt bjuda på mat hur många ggr som helst, men vi har inte riktigt fått ihop dagarna att funka och så har jag ju kört med min konstiga diet. Och hon har astma och jag har husdjur så jag får tyvärr aldrig chansen att bjuda tillbaka. Så då bestämde vi att vi skulle ses och ta en fika i stället.
Persiennen är kvar nere men det verkar vara fint väder idag.

Det var skönt att träffa tjejerna i går, men det är fortfarande väldigt overkligt att hon är borta.
Som vi sa så känns det inte som att det är henne vi pratar om utan någon annan person, M är bara ute på sin semester och kommer hem om ca en månad. Men så är det ju inte...så himla overkligt att inte få träffa henne igen... :( :(
När jag vaknade tog det väl 5-7 sekunder sen kom jag på igen hur det var, att hon är borta.
Som sagt tänker på henne hela tiden.

Det är dags att göra sig iordning eftersom jag ska till söder...tänkte ta en promenad har inte hunnit träna något den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0