Svammel

Vaknade tidigt idag av att jag var hungrig...så jag följde med Jonas när han lämnade Milton på hunddagis och så köpte vi kaffe på vägen till Jonas jobb. Mättar inte så värst mycket, men lite.
Börjar tröttna på ägg nu när jag ätit det nästan varje dag i två månaders tid så det duger bra med bara kaffe då.

Tidigt i morgon bär det iväg till Halmstad och Karolin. Hoppas att jag kommer hela vägen fram bara, får byta tåg i Göteborg och har runt 10 minuter på mig att hitta nästa tåg, är inte så hemma på den stationen men nånstans hamnar jag väl till slut. Det innebär att jag inte kommer att skriva på bloggen på några dagar, kommer hem söndag igen. Och sen på måndag ska jag till K-holm och bo hos syrran i några dagar, sen följer hon med mig hit igen under helgen för då ska vi gå och se Lady Gaga i Globen, tjohooo! :)
Helt galet att vi snart är inne i majmånad, dagarna och veckorna bara rusar förbi nu.
Men jag klagar inte, nu närmar vi oss sommartider på riktigt.
Snart dags att visa sina kritvita ben igen för allmänheten....tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0